INFORMACJE I ODPOWIEDZI

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Jak długi jest czas dostawy?

W zależności od lokalizacji oraz przewoźnika dostawa trwa zazwyczaj od 1 do 2 dni roboczych, licząc od następnego dnia po złożeniu zamówienia. Od zakupu za 199,00 zł zamówienie dostarczamy całkowicie za darmo!

Jak mogę anulować moje zamówienie?

Skontaktuj się z nami jak najszybciej poprzez nasz formularz kontaktowy. Nie możemy jednak zagwarantować, że będziemy mieli wystarczająco dużo czasu na anulowanie zamówienia, ponieważ każde zamówienie przekazywane jest do realizacji do drukarni zewnętrznej. W przypadku, kiedy drukarnia dokona już wydruku zamówionego plakatu, nie ma możliwości anulowania zamówienia.

Czy mogę wprowadzić zmiany w zamówieniu po jego złożeniu?

Wiemy, że cenią sobie Państwo szybką dostawę, dlatego kiedy tylko zamówienie zostanie złożone, od razu się nim zajmujemy! Niestety, często oznacza to, że nie będziemy w stanie wprowadzić już żadnych zmian, ponieważ zamówienie jest już pakowane do wysyłki przez drukarnię zewnętrzną.

Co zrobić, jeśli moje zamówienie zostało uszkodzone podczas transportu?

Jeśli Twoje zamówienie zostało uszkodzone podczas transportu, prosimy o natychmiastowy kontakt pod adresem [email protected]. Prześlij nam numer zamówienia i jeśli to możliwe dołącz zdjęcia uszkodzenia. Kiedy tylko otrzymamy zdjęcia uszkodzonego opakowania i produktów, zajmiemy się Twoją sprawą. Prosimy nie odsyłać do nas uszkodzonych produktów we własnym zakresie. Możesz wybrać nowy produkt lub zwrot pieniędzy. Jeśli zdecydujesz się na zwrot pieniędzy, pieniądze zostaną zwrócone na Twoje konto bankowe w ciągu trzech dni roboczych.

Co powinienem zrobić, jeśli otrzymałem niewłaściwe produkty?

Prosimy zacząć od sprawdzenia potwierdzenia zamówienia, które zostało wysłane razem z produktami aby zobaczyć, co zostało zamówione. Następnie skontaktuj się z nami pod adresem [email protected]. jeśli nie otrzymałeś zamówionego produktu.

Jeśli nie otrzymałeś swojego zamówienia w przewidywanym terminie, prosimy o sprawdzenie wszystkich danych, które zostały podane podczas składania zamówienia. Jeśli wkradł się błąd to lub jeśli wszystko się zgadza, a zamówienie nadal nie zostało doręczone to prosimy o kontakt nami pod adresem [email protected].

Czy oferujecie zniżki na zakupy hurtowe?

Jeśli Twoja firma chce kupić dużą liczbę naszych produktów, możemy złożyć ofertę cenową. Nie wahaj się skontaktować z naszym działem obsługi klienta pod adresem [email protected]. Napisz jakie produkty Cię interesują i podaj nam najpóźniejszy termin, w którym potrzebujesz zamówienia.

Jaki jest najłatwiejszy sposób na znalezienie tego, czego szukam?

Jeśli szukasz konkretnego produktu możesz wyszukać go na trzy różne sposoby, w zależności od tego, co będzie dla Ciebie najłatwiejsze. Możesz użyć paska wyszukiwania, przeszukiwać różne podkategorie lub skorzystać z naszej funkcji filtrowania. Najłatwiej jest przejść do odpowiedniej kategorii produktów i zastosować filtry, które znajdziesz po lewej stronie aż znajdziesz produkt, którego szukasz.

Co się stanie, jeśli nie odbiorę paczki?

W przypadku odmowy przyjęcia paczki, pobieramy opłatę w wysokości 50 zł, który pokrywa koszt opakowania i wysyłki zwrotnej.

Czy mogę zwrócić moje zamówienie?

Zgodnie z naszą polityką zwrotów, masz prawo do zwrotu zakupionego towaru kontaktując się ze sklepem Poster Story w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówionego produktu lub dotarcia zamówienia na wskazany adres.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. (Art. 38. – Ustawy o prawach konsumenta).

Czy mogę wymienić produkt?

Wymiany dokonywane są na zasadach zwrotu. Możesz wymienić produkt poprzez jego zwrot i złożenie nowego zamówienia. Po otrzymaniu zwróconych produktów natychmiast dokonamy zwrotu należnej kwoty.

Czy zwrot produktów jest płatny?

Koszt wysyłki zwrotnej pokrywa Kupujący. Zachowaj pokwitowanie od firmy przewozowej do momentu otrzymania e-maila z potwierdzeniem otrzymania zwrotu jako dowód że paczka została odesłana do nas.

JESTEŚMY DO TWOJEJ DYSPOZYCJI

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI